پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4809
-
الف
+

فیلم‌های آخر هفته آی‌فیلم

بیننده دو فیلم «خداحافظی طولانی» و «تابستان عزیز» از آی‌فیلم عربی باشید.

بیننده دو فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» و «تابستان عزیز» در روزهای جمعه و شنبه از آی‌فیلم عربی باشید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد مؤتمن، جمعه این هفته 9 مهر از آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹3 تولید شده و داستان آن درباره مردی است که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده، ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به‌عنوان مجرم نگاهش می‌کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفی‌ است، برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند.

سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار، نقی سیف جمالی، نادر فلاح، علی میلانی و ایمان وزیری بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر مورد توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان سینمایی قرار گرفت. در آن دوره از جشنواره فیلم فجر، «خداحافظی طولانی» نامزد بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای میترا حجار، بهترین فیلمنامه، و بهترین تدوین بود؛ و در نهایت برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای سعید آقاخانی و بهترین طراحی صحنه و لباس شد.

فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» جمعه 9 مهر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «تابستان عزیز» ساخته امیرشهاب رضویان نیز شنبه 10 مهر از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: عزیز و نوه‌اش حمید، بدون هماهنگی با خانواده، از همدان راهی مشهد می‌شوند و در مسافرخانه بهشت اتاقی اجاره می‌کنند. عزیز سال‌ها در پی سفر به مشهد بود؛ اما فرزندانش به دلیل درگیری‌های کاری و خانوادگی نتوانسته‌اند با او به سفر بیایند. حمید نوه ماجراجوی او تنها کسی است که با او همدست شده و به سفر آمده است و...

سروش صحت، رابعه مدنی، صابر ابر و مهران رجبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

بر این اساس، فیلم «تابستان عزیز» شنبه 10 مهر ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش شبکه آی‌فیلم

ا.ا/ ص.گ

نظر شما
ارسال نظر